Zondag 10 Oktober 2010 - Reisverslag uit Lhasa, China van Wilbert Rutten - WaarBenJij.nu Zondag 10 Oktober 2010 - Reisverslag uit Lhasa, China van Wilbert Rutten - WaarBenJij.nu

Zondag 10 Oktober 2010

Door: tibetbakery Wilbert.

Blijf op de hoogte en volg Wilbert

10 Oktober 2010 | China, Lhasa

Zondag 10 Oktober 2010

Terwijl er buiten wordt gezongen en de hond die al 2 nachten tot 3 uur in de nacht blijft blaffen .
Beschrijf ik deze dag. Vanmorgen op tijd bij Kyila afgesproken om samen te winkelen met de kinderen. Toen ik daar aankwam waren ze nog aan het ontbijten en werd me een kop thee aangeboden terwijl ik in de keuken zat te wachten op een bankje waar een poes lag te slapen waar schijnbaar al menigeen is op gaan zitten. Kwamen er om de beurt kinderen hun eten halen zodat ik bijna iedereen wel een keer heb zien langskomen. Na dat alles was opgeruimd zijn we vertrokken met ongeveer 10 kinderen en begeleiders. Voor hun was dit een extra uitje omdat het 15 Oktober a.s nationale blindendag is waarvoor ze extra kleren kregen, en omdat het bijna winter wordt.
Het duurde een hele tijd voordat ze keuze hadden gemaakt en bijna iedereen iets nieuws had gekregen. Om ongeveer 12:00 uur ben ik met Kyila en een andere jongen (hier ben ik helaas de naam van vergeten) terug naar school gegaan en onderweg zijn we iets gaan eten, omdat het een heel stuk lopen was besloten ze om een riksja te nemen en wij dus met drie man opgepropt op de achterbank en die man maar fietsen dwars door Lhasa. (heb ondertussen een schoen uit het raam gegooid dat de hond stil moet zijn) Na het eten ben ik terug gegaan naar het hotel waar ik nog contact heb gehad met Will die net de wakker was, het is toch vreemd dat er een tijdsverschil is van 6 uur, maar even goed afspreken en dan is het leuk om elkaar via Skype te zien en horen .Om 17:00 belde Paul om iets af te spreken om te gaan eten. Het was leuk om elkaar te ontmoeten tijdens het eten hebben we veel gepraat over vanalles en uiteaard ook over wat hij van mij verwacht. Morgen om 9:00 treffen we elkaar weer en dan gaan we samen een planning maken voor de komende weken.

Heel veel groeten

Wilbert

(Ik heb foto's en een filmpje op site gezet )

  • 10 Oktober 2010 - 15:18

    Wimpel:

    Beste Bakkert,
    Mooi om te lezen dat je zelfs de honden weet amuseren daarachter...
    Foto's en film zijn leuk en geeft een impressie. Wetend dat het nooit vast te leggen is hoe het daar echt is!
    Willie komt zo meteen na de cursus hier een hapje eten. Dus we zullen goed voor haar zorgen.
    Mooi dat het allemaal goed bevalt en dat je dagelijks nieuwe ontdekkingen doet.
    Blijf dat doen en hou ons op de hoogte!
    Groeten uit Hout Berick

    Ps doot dae kielûf de groete!

  • 10 Oktober 2010 - 20:39

    Jeannette:

    Ha Wilbert,
    Net al weer je verslag van vandaag gelezen en de video gekeken. Leuk om je stem te horen. Ben
    alweer benieuwd naar morgen. Groetjes!!

  • 11 Oktober 2010 - 09:31

    Will:

    Ha miene allerleefste filmster.Wat leuk um dig auk op deeze manier te kinne volge.Doot Paul de groete en de res en alvas ein gooje reis nor de boerderie.HVD

  • 11 Oktober 2010 - 09:49

    Sjabrak ???:

    Hee Sjabrak 1

    Leuk um te zeen die foto's en filmkes. Ik had van Bo al gehuurt desse op de fiets door peking gings. Neet te gluive zeg. Ut recep van dee yakthee kinse wat mich betref geleik weer vergeete, ik bedank al veur ut ierste köpke.
    Ut geit dich good en kiek oet met filme op dee skoeter.
    Groete sjabrak?? (jules)

  • 11 Oktober 2010 - 12:30

    Ha Wilbert:

    ik zit nu stiekum op het werk naar jou site te kijken maar ondertussen heb ik het al aan iedereen laten zien.
    wat een ervaring.
    geniet ervan.
    wij blijven je volgen.
    gr regina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilbert

Welkom. Op deze site laat ik je zien wat ik ga doen in de komende weken. Leuk dat je de site bezoekt. Groeten Wilbert

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 57436

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 05 November 2010

Tibet Bakery

Landen bezocht: