Mijn eerste dag in Peking. 6 Oktober 2010 - Reisverslag uit Peking, China van Wilbert Rutten - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag in Peking. 6 Oktober 2010 - Reisverslag uit Peking, China van Wilbert Rutten - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag in Peking. 6 Oktober 2010

Door: tibetbakery Wilbert.

Blijf op de hoogte en volg Wilbert

07 Oktober 2010 | China, Peking

hoi allemaal,

gek maar ik zit in peking en opgehaald door een vriend van paul.
super reis gehad en als het goed is ga ik dadelijk per fiets de stad verkennen.Ik blijf hier slapen en morgen om 8:00 lokale tijd vlieg ik naar tibet.
ik houd jullie op de hoogte. Ik neem een douche en dan stappen we op de fiets.

tot morgen .

wilbert.

bedankt voor alle reactie van iedereen dit doet me zeer goed

  • 07 Oktober 2010 - 07:09

    Marleen:

    zoe zitte we same nog aan de taofel van as ut maar daor geit en noow geisse al fietse in Peking. Kin ut nog gekker waere?. Geniet der van, want dit is einmalig en noow gen bruudjes van de Tang maar misgien wal ein van TANG WANG !?!

  • 07 Oktober 2010 - 07:37

    Marion:

    Ha Wilbert,

    Geweldig um te huere det ut noa vuel inspanning toch gelôk is. Enne hiele moeie tied, vuel plezeer en avontuur. Fijne reis verder nog en geniet d'r maar lekker van!! Ik zal dien Willeke ondersteune as het neudig is.

  • 07 Oktober 2010 - 10:44

    De Euverburen:

    had ze de fiets auk beej dch.......haha.god wet was ze nog allemol geis doon,we blieve dich volgen,tot de volgende kier,groetjesssss

  • 07 Oktober 2010 - 16:41

    Nellie En Theo:

    hoi wilbert dat is nog eens wat anders dan naar mllorca vliegen. fijn dat je een goede reis had en geniet maar van alles. fietsen in peking wie had dat gedacht. roetjes en ik ben benieuwd naar morgen.

  • 08 Oktober 2010 - 08:55

    Nard:

    Ha naef!
    Bin zo blie vur ow. Kom lekker los van 20 joar stoempe braeke en angoan en slurp alles op wie eine spons !!
    Gister kreeg ik un tillefoontje vur un baan vur dich. Echt woar. Ge ziet, ok hier wurd nog an ow gedocht! Groete an iederein die ik ken doar.

  • 08 Oktober 2010 - 10:36

    Wimpel:

    Wibson,
    wao bleive die foto's??
    Kieke wie ût nieje toestel werk.
    Geniet dervan!
    Groete,
    WIMPEL

  • 08 Oktober 2010 - 11:27

    Anita H.:

    Ha Wilbert.Zo staan we samen Bruudjes van de Tang in te pakken, zijn we allemaal benieuwd of het gaat lukken met je visum, dat ging redelijk goed, en nu heb je al gefietst door Peking.
    het moet niet gekker worden!!!! Ik weet niet wat je gewenst hebt toen we de ballon oplieten maar tot nu toe komt een droom al een heel stuk uit denk ik zo. Maar geniet ervan kom tot rust???? wij blijven je in ieder geval volgen op internet.
    Vuul plezeer en bak ze broen!!!!!Groete Gerard,Anita ,Sjors en Dion.

  • 28 Oktober 2010 - 18:19

    Rene Boogers:

    Je bemt een kei en je blijft een kei !

    Vriendelijke groet uit Loon op Zand

  • 31 Oktober 2010 - 20:14

    Ome Toon En Tante An:

    Wilbert wij vinden het in een woord geweldig wat je doet.Om deze blinde mensen een vak te leren moet je een grote voldoening geven.Ga je nog een keer terug om ze speculaas te leren bakken
    Hou je goed en doe Paul en Sabriye de groeten van ome toon en tante annie .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilbert

Welkom. Op deze site laat ik je zien wat ik ga doen in de komende weken. Leuk dat je de site bezoekt. Groeten Wilbert

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 57403

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 05 November 2010

Tibet Bakery

Landen bezocht: