Donderdag 4 November 2010 - Reisverslag uit Peking, China van Wilbert Rutten - WaarBenJij.nu Donderdag 4 November 2010 - Reisverslag uit Peking, China van Wilbert Rutten - WaarBenJij.nu

Donderdag 4 November 2010

Door: tibetbakery Wilbert.

Blijf op de hoogte en volg Wilbert

04 November 2010 | China, Peking

Donderdag 4 November 2010

Deze keer een kort verslag,ik ben goed aangekomen in Peking en ben op de computer van Matthew bezig om het verslag te maken. Morgenvroeg om 11.55 vetrekt mijn vlietuig richting huis. Ik ben weer blij om Will, Bo en Loek te zien.Morgen schrijf ik mijn laatste veslag. Welterusten en tot morgen.(Ik kroep onder d'n douche want ik ruuk naor Chinees)

Hiel veul leefs

Shoo-ah

Wilbert

• 04 November 2010 - 15:48

Wimpel:

sambal bij?

Groete en ein gooie reis!
    Tot in HB
    WIM

• 04 November 2010 - 17:23

Jeannette:

Ha Wilbert, het eerste stuk van de reis er al opzitten. Krijg je al zin in een lekkere "tas kôffie"? Of een echte pot stamppot? Goede reis nog verder en tot gauw!

• 04 November 2010 - 19:02

Cuytje:

Weit det dich thoes weer un moeie reis te wachten steit.....heerlijk ieuwig op reis!

XxSil

• 04 November 2010 - 20:11

Nard:

Ha naef!
    wor blieft dén tied? Wilbert, top dat dit gelukt is kel. Wat un ervaring. As ge terug ziet bel ik ow um un afspraak vur un interview te make. Vertel ow latter mier.
    goeie reis en tot gauw.

Nard

• 04 November 2010 - 21:02

Raoul:

He Peking-eend,

Leuke verslagen, leuke verhalen, leuke uitdrukkingen, leuke ervaringen, leuk pekske, leuk kapsel, leuke foto's, maar nog leuker det ze weer truuk bis en we de chinees kinne ruuke. Ik zal de tobbe opstooken, de nasi aanzette d'n kinne we weer culinair tobbe.